Eszperente: jellegzetes csevej-jelleg, melyet egy ember fedezett fel, melynek rengeteg jegyzete megnevettet, s neve ez: keze felett egy szervet feddve lenget.

Jelenleg ezek feleseltek:

  • Emese Dávid: Eszperente nyelvet kedvelem,de keveslem.Leveleket ezzel fejezem be:szeretettel Emese meg kedves gy... (2015.07.22. 01:01) Gyermekedet eszetlen neveken ne nevezd!
  • NevemNemElek: (Nehezen ment el e jegyzetem, mert szerkezetem rendetlen, de megtettem.) E helyet kevesebb egy het... (2013.03.05. 20:04) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: @boholino: persze nem tettem be rendesen , mely helyen lehet e jegyzetet meglesnetek... www.nlcaf... (2011.10.28. 22:28) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Lehetne szerkesztenetek egy jegyzetet egy esettel? Megjelent egy jegyzet , e hetekben , melyben le... (2011.10.28. 22:14) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Frencsek s mellette , telebegyes nemzetek ferdeszemes kezekkel megtermelt gelddel lesznek megmentv... (2011.10.28. 22:09) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • Utolsó 20

Best Parts

Nincs megjeleníthető elem

Kerek jelbe keresztet tesz e nemzet

 

Megcselekedtem, melyet nemzetem, s lelkem rendelt nekem. Elmentem, s egy csepp rejtekben keresztet tettem egy kerek jelbe. Nem jegyzem le, melybe, mert ez secret! Jelenleg lesem, mely ember mehet EP-be. Hevesen eszement, kellemetlen gyengenem, mely jew merev szervekre gerjed? Esetleg szemkeretes ember, mely egyszer elvette GYES-t, s csevejszerve felett egy kefe meredez? Lehet, embereknek elege lett, s egy sem mehet, ellenben mennek zsenge greenek, melyeknek nem lehetett fertelmeket cselekedjenek, de eltelnek esztendejek, s ezek sem lesznek feddhetetlenek, mert fejek teteje beheged.

 

2009.06.07. 19:45 desszert

48 feleselt · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://eszperente.blog.hu/api/trackback/id/tr961169873

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Tudózsidó netszilánkjai 2009.06.07. 22:26:29

Kerek jelbe keresztet tesz e nemzetMegcselekedtem, melyet nemzetem, s lelkem rendelt nekem. Elmentem, s egy csepp rejtekben keresztet tettem egy kerek jelbe.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2009.06.07. 20:54:16

Nem Desszerttel, ennen levemben mentem el, s keresztjelet tettem egy kerek keretbe, ezzel megnevezve, mely ember menjen EP-be s vezessen engem.

Hetes esztendeje elmehettem e szervezetbe, megleshettem ennen szememmel. Beltere nem tetszett, mert West End-jellegesen lett tervezve, ezen teljesen elkedvetlenedtem. Teteje s eleje tetszett, meg eledeles helye, mert remek nedvben termett egyedet nyelhettem benne.

Egyszer, eledeles terembe menve belemeneteltem egyenesen G. d'Estaing-be! Ez nem mese! Megeskethetsz erre! Szememben respekttel meredtem french nemzetfejesre, mert sejtem, ezen elme segedelme lehet nemzeteknek!

EP helye egy kellemes landben leend, melyben remek sweet eledeleket kevernek. De nekem nem ez kedvencem, ellenben egy tengerben keletkezett csemege, melyet fekete kehely rejt, de megmelengetve felreped, s megeheted. Mely nem reped meg, esetleg beteg lehet, meg ne edd!

tangerine71 2009.06.07. 21:28:06

Lelkem repes, mert gennyes veresek el lettek verve rendesen. :D

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.07. 21:34:12

Eperjes kedvence, esztelenek egylete nyert. Nekem nem lett kedvem emelkedett...

2009.06.07. 21:43:08

hej seggbeteszlek, s nedvem +eszed te nefelejecs gyermek

tangerine71 2009.06.07. 21:44:04

Ez, remek, s helyes. :)

cukroskata · http://cukroskata.blogspot.com 2009.06.07. 21:44:48

@"ennen levemben": E jeles eledeles helyen ettem egyszer remek levest, meg swet eledeleket. Jelenleg kellemetlenebb helyen eszem eledelemet :-)

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2009.06.07. 21:46:08

Felserkent gyermekemnek esdekeltem, menjen, s keresztelkedjen meg, mert rendes ember ezt kell tegye egyszer-egyszer. Elment, kerek szemekkel feszengett, mely rettenetes szervezetek jelentkeztek erre. Meglepett, mert egy nemzet szervezete mellett tett jelet, melyek rengeteg gyermeket nemzenek, s kedves zenemesterekkel jeleskedhetnek.

Nekem meg - ne vessetek meg, rettenetesen restellem, de egy lelkes, ellenben nem eszes szervezetet kellett menedzselnem, melynek neve kezdete: "lehet nemez" :)

E cserfes cemende, mely hengeres, szentfelekezetes szerveket nemezelne egyre, e nemzetnek kellemetlen lehelete lesz e jeles szervezetben.

tangerine71 2009.06.07. 21:47:00

Emberek, melyeknek feje nem fedetlen, de szerve metszett (s "rettegnek"), merre lettek? Egyet sem nyertek?

lifelike 2009.06.07. 21:50:54

aki elment es szavazott ezekre (barmelyikre is) az meg is erdemli
legitimaljatok csak ezt a tolvaj politikai elitet

lol
es azt hiszitek ti most jot csinaltatok...

tangerine71 2009.06.07. 21:52:49

@lifelike: E-vel csevegj te rendetlen, ellenben fejszerved egyenesbe tedd! :)

desszert · http://eszperente.blog.hu 2009.06.07. 21:53:21

@tangerine71: szentfelekezetes nemzet cseppet sem retteg! rengeteget nevettem, mely esetben newjewnegyedben jegyet vettek, s Tket-et elkergettek.:)
szdsz-esek ellenben nem leendenek szentfelekezetesek, vesztesek lettek, ez rendben leend.

tangerine71 2009.06.07. 22:00:35

@desszert:
Metszett szervesek egylete? :)

desszert · http://eszperente.blog.hu 2009.06.07. 22:05:36

@MekkElek: reggel nevetnem kellett: mert e cemende terpeszkedett mellettem egy szerkezetben, mely le meg fel megy. Meglestem, ennek ennen teste-lelke, melybe szerelmes. Csevejszerve egyre nevetett, menetelve meg segge belengett.

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2009.06.07. 22:14:51

@desszert: sejtem, e metszett szervekbe szerelmetes cemende csevejszerve rettenetes lehelletet ereget... Nem?

Ezt lesd meg, s nevethetsz:
villaminterju.blog.hu/2008/12/03/villaminterju_morvai_krisztina_jogasszal

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2009.06.07. 22:36:15

@MekkElek, te meg "lehet nem ez" szervezetet nem menedzselted rendesen! Kerek keretbe tett jelek erre vezetnek.

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2009.06.07. 22:42:09

@"ennen levemben": de rendesen menedzseltem, mert keresztemmel egyetemben le lettek verve tehetetlen szdszesek, s ezt sem kevesellhetem.
index.hu/kulfold/eu/2009/valasztas/ep-valasztas_2009/lmp_oromujjongas_az_szdsz_legyozese_miatt/

buntus 2009.06.07. 23:32:44

Láttátok? Lendvai szamárfüllel beszélt, (az "újult erővel" ő-je) , jól állt neki, ahogy bizonygatta, az MSZPs szavazók a fotelban, ugrásra készen várják, hogy eljöjjön a parlamenti választás. Illik a fül!
Apropó fül!
Morvai fülében egy 6águ csillag volt...
Hmm....
érdekes

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2009.06.07. 23:36:56

ejnye te kerge, verd fejedbe: E HELYEN LEGFELJEBB 'E' JELEKKEL MEGENGEDETT JEGYZETELNED!

ergerberger 2009.06.07. 23:43:32

"Megcselekedtem, melyet nemzetem, s lelkem rendelt nekem. Elmentem, s egy csepp rejtekben keresztet tettem egy kerek jelbe."

Ezeken feleslegesen nem merengek, mert este fekhelyembe kellemetlen levet eresztek. Helyette ettem, s nejemet fergetegesen szerettem merev szervemmel.

sobeit 2009.06.07. 23:47:38

elmehetnek messze e rendetlen gyerekek, mert nem tetszett nekem teljesen eme elect. helytelen lesz e extreme s tervtelen fekete mezes emberek tere e szervezetben. persze lehetetlen lenne jelen helyzetben egy helyes lelet, de kedvem elszelelt. kellemetlen helyzet ez. emdef sem szebb nekem, jelleme nem nemes. elemp ellenben meglep. emeszp s efdesz elmegy, nem lett precedens mentes, elemezve ez lett jelezve.

zsoltix 2009.06.07. 23:55:30

Veres nefelejcsesek fejeket beverve ezer emeletet estek,egyszer el lesznek feledve.

edward_sch · http://www.himmel.hu 2009.06.07. 23:55:45

lelkem nem repes, kedvencem nem tehet embert EP-be. Ellenben rettenetesen ellenszenves emberek mehetnek.

Fehérvonat 2009.06.08. 01:23:26

hehehe! Ez tetszett! Nesztek Veresek! El lettetek fenekelve rettenetesen. Ellenetek ment e nemzet ereje! Erre feleljetek....EP helyett merre mentek? Ember ellen cselekedtek, feleseltek, GYEST elvesztek... embereknek elege lett!
Edjen ez Esten szebb jevet! JEBBEK ;)

VLADISZLAV 2009.06.08. 01:47:43

De még egy szervezet nem nyert! Ezek ezer éve letelepedtek, de nem szereted te sem ez egyedeket. Neveletlenek, rengeteg gyermeket nemzenek, de kenyeret nem termelnek ( ellenben szereznek!) Egyébként remek zenészek, TV-ben (ertéelen) rengeteg nézettséget szereznek.

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2009.06.08. 01:51:57

E nemzet rendszeresen menetel meredeken lefele, hetven esztendeje kezdte, s ne feledd, merre vezetett e kellemetlen eset...
tudozsido.sofar.hu/post/114848172

Lord_Cica (törölt) 2009.06.08. 02:35:36

bazz 15%, kész vége. tipliztem imádkozni a sátánhoz

avanivi 2009.06.08. 06:11:23

Lelkem repes, mert kellemetlen, ellenszenves egyedek messze mennek.
Remek.
/ A hülyeség ragadós /

desszert · http://eszperente.blog.hu 2009.06.08. 07:39:05

esetleg egy fertelmes kence, melyet segged rejt ;)

Lynn Mainchín 2009.06.08. 07:43:46

Lelkem nekem sem repes, mert egy peremeszme szervezetet rengetegen szeretnek, s ez nem helyes.

De, eme fejezet, mely megesett, nem lepett meg.
Veres szervezet, mely hetes esztendeje vezet, nem szeretett, mert rengeteg tette lett helytelen.

Eme Netes hely nem sejeljtes: esetleg ne keresd nyelvet, melyen Madness (ejtsd!) zengedez, s helyette keress nyelvet helyben, s vele szerkezeteket. Ez esetben remek lesz!

Nem mellesleg! Nejszerzet, mellyel e helyet kecsesre szerkesztetted, nekem kell!

nemuccaszoc 2009.06.08. 07:50:23

Eszperentén válaszolni nem tudok, de tetszik annyi szent :)

desszert · http://eszperente.blog.hu 2009.06.08. 08:14:02

@Lynn Mainchín: jegyzeted perfekt! s emellett kezemre epekedsz - ez kedves :)

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2009.06.08. 08:18:37

@desszert: kezedre ne epekedjenek, mert ezen egyedek esetleg fejbe lesznek verve szdsz meg mszp mellett.

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.06.08. 08:30:43

elveszettem eszem, mert az mszp megbukott az ep-teszteken.. :)

Andie 2009.06.08. 08:37:24

Hogy a tökömbe tudtok mondatokon keresztül csak "e"-vel beszélni? :) Ráadásul érthetően, világosan, még ha kicsit kicsavarva is... Csodállak benneteket :)
Képes erre bármegy más nyelv egyébként?

(na ezt forditsátok le :)

desszert · http://eszperente.blog.hu 2009.06.08. 08:44:24

@Andie: respektedre hevesebben ver szervem, mely keblemben veres nedvet kerenget! nyeregben termett nemzet nyelve e-rre lett teremtve :)

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2009.06.08. 08:45:06

@Andie: "here sem kecsegtet felelettel: e-jelekkel jegyzetelnetek nem lehetetlen? Nem mellesleg eszesen, rendesen, persze cselesen tekergetve... Respektellek benneteket! Lehetne ezt nyelveken tennetek, mely nem ez?"

Lynn Mainchín 2009.06.08. 08:46:08

@Andie: "Jegyzetetekben ne legyen zengetett nesz, mely nem E? Lehet ez? Meglep! :)
Megtekert e nyelv, de eszembe bevennem nem lehetetlen... becset rebegek nektek :)
Meg lehet-e ezt tenned nem eme nyelven?

(Ehh, ez legyen nekem eszperente :)"

Lynn Mainchín 2009.06.08. 08:46:56

@MekkElek: "Here sem kecsegtet felelettel"
Ez ESZEMENT!

Andie 2009.06.08. 08:58:05

:))))
Eszem elvetem! Nevetek hevesen!
Eme webhelyre (gyakrabban??) kell tekeregnem.
Megtekert eredetes nyelvetek el kell lesnem!

Ez vagyok 2009.06.08. 09:26:41

Eszembe sem leledzett elmennem keresztes jeleket emelkedetten tennem. De ezerrel repestem, lelkesedtem, zengedeztem, mert nem vesztettem el egyetlen kerek elemet (pénzt:) sem e Kelet-E helyen, melyet e kedves szervezet segedelme egyengetett. Elesett lelkem feneke felmelegedett, elmentem, meg kellett tennem.

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2009.06.08. 09:32:02

Ejnye, gyerekek, ne fenekedjetek! Hegyek keretezte medence lett telephelye e nemzetnek, ezt kell szeretnetek. S benne ezer meg ezer-jelleges embereket. Nem rekeszthettek el egyet sem!
Menjetek, termeljetek, stexet tejeljetek s neveljetek gyermekeket e nemzetnek!
Eszetek s szemetek persze ne legyen befedve.

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2009.06.08. 09:50:28

Ezer-jelleges-embereket-elrekeszt-ellenes eszme jelenleg teljesen nyeretlennek tetszhet e helyen. Emberek meg, melyek rengeteg gyermeket nemzenek, egyenesen nemzetellenesnek lettek nevezve...

Fehérvonat 2009.06.09. 01:29:59

@MekkElek: setét emberek eddig se restelkedtek, rengeteg gyermeket nemzettek, GYEST felvettek... Nem ez lett e nemzet veszte?! Eleven szellemem keservesen keresett stexet, melyen "szerecsen" gyerekek nevelkednek, elesett emberekkel veszekednek, megszentelt kenyeret el-el csennek... Ez nem fer! Lehet emberek nem kedvelnek engem, s szervezetem, de eme esetre ellenszer kell! Lehet ez eszme egyeseknek heves, de esetleg e nemzet ereje ebben lehet... ;)
Ne keseregjetek!

Fehérvonat 2009.06.09. 01:32:24

Mekkelek lehet eszme rendszerem neked nem felel meg, de ennek ellenére respektellek! Remek eme webhelyed!

Lynn Mainchín 2009.06.09. 10:34:30

@Fehérvonat: Eszmerendszered veleje nekem nem kedves, de jegyzeted veretesen megszerkesztett.
De, nem teljesen fekete, ezen nemzettel egy helyt lelt embereket - keserves nekem, de - helyesen jellemezted. Ezen mederben ez jelenleg nem mehet, szemed egyenesen vette ezt fejedbe. Cselekedet kell. De berzenkedek, mert tettek, melyekhez eszmerendszered vezet, rettegek: veszedelmesek.
süti beállítások módosítása