Eszperente: jellegzetes csevej-jelleg, melyet egy ember fedezett fel, melynek rengeteg jegyzete megnevettet, s neve ez: keze felett egy szervet feddve lenget.

Jelenleg ezek feleseltek:

  • Emese Dávid: Eszperente nyelvet kedvelem,de keveslem.Leveleket ezzel fejezem be:szeretettel Emese meg kedves gy... (2015.07.22. 01:01) Gyermekedet eszetlen neveken ne nevezd!
  • NevemNemElek: (Nehezen ment el e jegyzetem, mert szerkezetem rendetlen, de megtettem.) E helyet kevesebb egy het... (2013.03.05. 20:04) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: @boholino: persze nem tettem be rendesen , mely helyen lehet e jegyzetet meglesnetek... www.nlcaf... (2011.10.28. 22:28) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Lehetne szerkesztenetek egy jegyzetet egy esettel? Megjelent egy jegyzet , e hetekben , melyben le... (2011.10.28. 22:14) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Frencsek s mellette , telebegyes nemzetek ferdeszemes kezekkel megtermelt gelddel lesznek megmentv... (2011.10.28. 22:09) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • Utolsó 20

Best Parts

Nincs megjeleníthető elem

Nedvkereszt

Egy meg egy ezer esztendeje ereszkedett bele nedvbe keresztesek felettes szelleme, s ezzel megkeresztelkedett. Emellett egy meg egy meg egy keleten eredezett fejedelem fesztje ez.

Fejemben cseppet keverednek ezen esetek, mert nem megy eszembe erre le kell szednetek hegyes leveles green tree-t? (megjegyzem, egyetlen ember se csesztessen ezen engl jelekre, mert lefejezem!:)

De persze eredjetek, s vessetek el meggebedt hegyes leveleseket. Vegyetek eszetlen dresszeket, szerkesszetek fergeteges jelmezeket! Mert jelenleg ez megy: elkezdhettek jelmezes heteket. Gyermekfejjel egyszer szellemlepelbe tekeredtem, s neveldehelyemen egynek sem esett le, mely csemete lehetek.

Szemeket fedje el fekete lepel, fel ne esmerjen egyetlen beste lelke sem! Denszeljetek rengeteget, legyetek szexesek, esetleg rettenetesek, emberek, melyek meglesnek, erre megdermedjenek.

Lent meglelsz engem, megfejted-e mely lehetek? :)

2010.01.06. 11:30 desszert

12 feleselt

A bejegyzés trackback címe:

https://eszperente.blog.hu/api/trackback/id/tr291651154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Birtalan Balazs · http://birtalan.blog.hu 2010.01.06. 12:34:54

"Green tree" -- ebben szerfelett kedvemet leltem, nyelvemet lengetve fetrengtem nevettemben (rendben, nem teljesen...); fergeteges! Respekt! :D

KariKa 2010.01.06. 14:16:14

Nem mindegy, hogy az okos hülyéskedik, vagy a hülye okoskodik.

Az írás szerintem izzadságszagú, és minden szellemességet nélkülöz.

engl, meg szexesek, ez az eszperente megerőszakolása. Vagy a te "eszperente" színvonaladon megereszekelese. :(
Ez a szint.

Azért nincs harag, ugye?

desszert · http://eszperente.blog.hu 2010.01.06. 14:46:27

persze, nem neheztelek. thenx neked, ezennel fejembe belement jegyzeted: eszperente eszem messze elszelelt, megyek megkeresem. cseppet persze meglep e-tlen nyelvezeted, melyen nekem nem jegyzel le helyesebb s szellemesebb szerkezeteket, de ez egyremegy.
csendben megjegyzem, nekem e jegyzet nem ment nehezen, testem fertelmes leveket nem kellett csepegtessen ;)

lmpslany · http://lmpdunakanyar.blog.hu 2010.01.06. 14:57:09

Nem ment nehezen? Fejedben rettenetek hemzseghetnek.
Megyek, green tree-t leszedem, fenn lelt eledelt megeszem, e szerzetedet feledem...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.01.06. 15:00:12

Merengtem egy keveset, de esetleg eperdresszben lehetsz, mert megen elfedted ernyedt fejed.

Birtalan Balazs · http://birtalan.blog.hu 2010.01.06. 20:35:28

@KariKa: Csendben megjegyzem: e helyen E-tlen szerkezetekkel szpemmelned felette nem kedves (ellenben neveletlen) cselekedet, mellyel nehezen nyerhetsz szeretetet.

szebb nem 2010.01.06. 22:19:56

Dermedten lesek. Eszementek feleselnek :-)
Te lehetsz Desszert: lebernyegben rejtve kezed, s fekete szemekkel lesel egy emberre, mert ez felvett egy szebb-nem-dresszt. (Eledeles jegyzeted jelentett segedelmet.)

desszert · http://eszperente.blog.hu 2010.01.07. 10:31:40

@szebb nem: helyesen megfejtetted.
ezek megjelentek mert jegyzetemet egy nevezetes helyre feltettek. s ebben lelnek kedvet; netszerte kellemetlenkednek.

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2010.01.07. 12:24:12

Megfejtettem! Desszert egy szent emberre mered e jelenetben, mellette meg egy jelmezes: Grecaland hercege mered fekete szemkeretben!

Cler 54 2010.01.11. 18:25:59

@"ennen levemben": Nem fejthetted meg ! Mert gyermek jelmezt vett fel, s ez egy lehet ! Jelmeze fekete, s szeme elfedve ! S eszperente nyelven versel !!!!!!

Cler 54 2010.01.14. 02:52:52

@KariKa: Nekem tetzett-e jegyzet.De ellenben Te, mely emeleten lebegsz?
süti beállítások módosítása