Eszperente: jellegzetes csevej-jelleg, melyet egy ember fedezett fel, melynek rengeteg jegyzete megnevettet, s neve ez: keze felett egy szervet feddve lenget.

Jelenleg ezek feleseltek:

  • Emese Dávid: Eszperente nyelvet kedvelem,de keveslem.Leveleket ezzel fejezem be:szeretettel Emese meg kedves gy... (2015.07.22. 01:01) Gyermekedet eszetlen neveken ne nevezd!
  • NevemNemElek: (Nehezen ment el e jegyzetem, mert szerkezetem rendetlen, de megtettem.) E helyet kevesebb egy het... (2013.03.05. 20:04) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: @boholino: persze nem tettem be rendesen , mely helyen lehet e jegyzetet meglesnetek... www.nlcaf... (2011.10.28. 22:28) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Lehetne szerkesztenetek egy jegyzetet egy esettel? Megjelent egy jegyzet , e hetekben , melyben le... (2011.10.28. 22:14) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Frencsek s mellette , telebegyes nemzetek ferdeszemes kezekkel megtermelt gelddel lesznek megmentv... (2011.10.28. 22:09) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • Utolsó 20

Best Parts

Nincs megjeleníthető elem

Jelentkeztem egy versenyre

Egy szervezetet kellett jellemeznem, e jegyzettel neveztem:

'E helyen rengeteg eszes szerkezetet rendelhetsz. Vehetsz nem egyet, mely eledelt keverget helyetted, hevesen meleg lesz tej, meg egyebek. Gyermekeknek kedves szegletes fekete desszert, leves csemege lesz benne. Mehet bele zeller meg gesztenye, s kerekded kecske eledel levele, Mekk Elek kedvence. Szeletelhetsz, kenyeret, epret, szedret.

Leend kence, mellyel tested kenegetheted, s nem kell fekhelyeden senyvedve fetrengened. Egyszerre nem lesz beteg szerved, mellyel sebesen mehetsz hegynek fel, s lefele.

Rendelhetsz egy szert, mely kellemetlen csepp szerzeteket elkerget. Ezek rettenetes hegyes szervvel veres nedvet lefetyelnek, mely erekben kereng.

Jelenleg egy remek szerkezetet nyerhetsz. Nem kell termekbe menned, s stexet csengetned, reggel felkelsz, s telephelyeden e szerkezetre felfekve edzheted tested. Hetek elreppennek, s beled nem lesz terjedelmes. Kedvesed szeme begerjedve kerekedhet, mert tested feszes lesz, szemnek kellemes.' 

Be kell jelentenem, helyettem ezen jegyzet nyert. Cseppet elkeseredtem.

 

2011.02.07. 19:29 desszert

3 feleselt

A bejegyzés trackback címe:

https://eszperente.blog.hu/api/trackback/id/tr112645089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boholino 2011.02.14. 13:29:07

Emberek , melyek kedveltek errefele , le lettek ejtve ? Elkedvetlenedtetek

feketekefe 2011.02.19. 12:10:28

Jelentem, rendszeresen megyek eme eszperente helyre, de
egy meg egy meg egy hete e szerveren egyes "mesterek" elcseszhettek egy keveset, mert jegyzetek nem jelentkeznek, keverednek,
erre fel kesergek, epekedek: lehet e helyen rendes jegyzet melyet egy esztendeje megszerettem?

Eszperente versenyt mely szerveren rendeztek?

Feketekefe

feketekefe 2011.04.08. 03:45:20

Ezennel kereken egy heted esztendeje ledermedt eme fergeteges jegyzet!
Teljesen elvesztettem kedvem!
Kedvenc eszperente csevejem megreked?!

Ezt sejtem: jegyzet-eredetbe beletett egy ember, mely nem mestere ennek, egy nem megfelelt szeletet,
erre fel nem lehet rendesen jegyzetekbe mennem.

Desszert, s egyebek, mentsetek meg!

Epekedve,

Feketekefe
süti beállítások módosítása