Eszperente: jellegzetes csevej-jelleg, melyet egy ember fedezett fel, melynek rengeteg jegyzete megnevettet, s neve ez: keze felett egy szervet feddve lenget.

Jelenleg ezek feleseltek:

  • Emese Dávid: Eszperente nyelvet kedvelem,de keveslem.Leveleket ezzel fejezem be:szeretettel Emese meg kedves gy... (2015.07.22. 01:01) Gyermekedet eszetlen neveken ne nevezd!
  • NevemNemElek: (Nehezen ment el e jegyzetem, mert szerkezetem rendetlen, de megtettem.) E helyet kevesebb egy het... (2013.03.05. 20:04) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: @boholino: persze nem tettem be rendesen , mely helyen lehet e jegyzetet meglesnetek... www.nlcaf... (2011.10.28. 22:28) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Lehetne szerkesztenetek egy jegyzetet egy esettel? Megjelent egy jegyzet , e hetekben , melyben le... (2011.10.28. 22:14) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Frencsek s mellette , telebegyes nemzetek ferdeszemes kezekkel megtermelt gelddel lesznek megmentv... (2011.10.28. 22:09) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • Utolsó 20

Best Parts

Nincs megjeleníthető elem

E webhely celeb lett

Fergeteges celeb lettem kedves felemmel, enlevessel egyetemben. Meg persze Mekk Elek, mely szerkeszt e webhelyet.

Ehelyt megleshettek, eszperente.net-et e hecchelyre felszerkesztettek. Ez persze megjelent e webhelyen, de remek jegyzetet, melyben szeptemberben gyermekek mennek neveldehelyre, nem tettek fel. Ejnye-bejnye! ;)

2009.09.02. 13:22 desszert

9 feleselt · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://eszperente.blog.hu/api/trackback/id/tr121355234

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 2009.09.02. 14:43:57

A Tudózsidó hírolvasója

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pruitt igoe 2009.09.03. 10:07:31

Hetek elteltek, s eszperente jegyzeteket nem jelentettek meg kedvenc webhelyemen. Ez fejembe nem megy, mert kezdetben eme webhelyen leltem meg remeketeket, s kedveltem meg. De nem kesergek! Kedvencemet ennen kedvemre rendszeresen felkeresem, s belelesek.

desszert · http://eszperente.blog.hu 2009.09.03. 11:24:15

@pruitt igoe: gyere rendszeresen, ezt kedvelem!
nem tesznek fel, szemem nedvez erre. lehet, eszes ember, mely eszperente.netet egyre leste, elment messze, s jelenleg eszetlenek szerkesztenek e webhelyet? nekem sem megy fejembe

pruitt igoe 2009.09.03. 15:13:52

@desszert:

Feltettek, feltettek! "Pehely szeleteket"! :DDDD

pruitt igoe 2009.09.04. 23:32:06

@"ennen levemben":

lehetne, de nekem RSS rejtelmes ketyere. kedvenc webhelyekre keresgetve tekergek neten, s ezeket rendre meglelem.
sejtheted: eme ember kezdetleges egyed, esetleg nem jelen gyermeke, mely ezerszer ezer esztendeje lebzselt errefele, s nem netet, de kereket se fedezhetett fel. :)

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2009.09.05. 15:24:28

@desszert: remek s remekebb jegyzeteket kell feltenned e helyre neked, meg persze nekem, mert kedves emberek epekednek erre!
süti beállítások módosítása