Eszperente: jellegzetes csevej-jelleg, melyet egy ember fedezett fel, melynek rengeteg jegyzete megnevettet, s neve ez: keze felett egy szervet feddve lenget.

Jelenleg ezek feleseltek:

  • Emese Dávid: Eszperente nyelvet kedvelem,de keveslem.Leveleket ezzel fejezem be:szeretettel Emese meg kedves gy... (2015.07.22. 01:01) Gyermekedet eszetlen neveken ne nevezd!
  • NevemNemElek: (Nehezen ment el e jegyzetem, mert szerkezetem rendetlen, de megtettem.) E helyet kevesebb egy het... (2013.03.05. 20:04) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: @boholino: persze nem tettem be rendesen , mely helyen lehet e jegyzetet meglesnetek... www.nlcaf... (2011.10.28. 22:28) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Lehetne szerkesztenetek egy jegyzetet egy esettel? Megjelent egy jegyzet , e hetekben , melyben le... (2011.10.28. 22:14) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Frencsek s mellette , telebegyes nemzetek ferdeszemes kezekkel megtermelt gelddel lesznek megmentv... (2011.10.28. 22:09) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • Utolsó 20

Best Parts

Nincs megjeleníthető elem

Szeptember elseje: csendrendelet

Csendet rendelnek el fejesek VI. ker-ben. Rengeteg jelmezes helyet lelhetsz erre. Meg helyeket, melyen kellemesen ehetsz, vedelhetsz s zene mellett kedvedre fecseghetsz este. Ezt szeptemberben berekesztenek. Felesleges erre keveredned, mert kedves felekkel nem cseveghetsz, ehelyett teljes csendben kell lenned. Eledeles helyeknek ezzel befellegzett.

De ez lehetetlen, gebe nem ezen fele, melyre eszetlen fejesek leestek. Ne legyen temetetlen tetemek fekhelye e kellemes negyed!

 

2009.07.22. 11:55 desszert

2 feleselt

A bejegyzés trackback címe:

https://eszperente.blog.hu/api/trackback/id/tr551260383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tsabi 2009.07.22. 16:26:33

csendesnek csendes lesz e ker de meglehet elmennek nem kevesen. E ker kedvenc helyem leend, de elkeseredtem. De egyet ne feledjetek, ezen rendelet kegyeltje sebesen tetemek lesznek, s e rendelet elfeledett kellemetlen eset lesz, s gyermeketek nevetve nevez benneteket lehetetlennek :)

Balance Of Power 2009.07.24. 10:06:54

Eme ker.-ben cseperedtem, s leledzem jelenleg. E rendelet esztelen, mert e ker., mely nekem kedves, ezerrel pereg jelenleg, s ezt szeretem. Rengeteg "nem venger" ember erre tekereg s nem gyenge ezreket, embertelen cash-t elver, s ezzel nekem s nektek kedvez. S emellett lelkemnek kellemes e helyzet, mert este nem kell never reszketnem, ellenben vedelhetek s fesztelen mehetek ten esztendeje rettegett helyeken.
süti beállítások módosítása