Eszperente: jellegzetes csevej-jelleg, melyet egy ember fedezett fel, melynek rengeteg jegyzete megnevettet, s neve ez: keze felett egy szervet feddve lenget.

Jelenleg ezek feleseltek:

  • Emese Dávid: Eszperente nyelvet kedvelem,de keveslem.Leveleket ezzel fejezem be:szeretettel Emese meg kedves gy... (2015.07.22. 01:01) Gyermekedet eszetlen neveken ne nevezd!
  • NevemNemElek: (Nehezen ment el e jegyzetem, mert szerkezetem rendetlen, de megtettem.) E helyet kevesebb egy het... (2013.03.05. 20:04) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: @boholino: persze nem tettem be rendesen , mely helyen lehet e jegyzetet meglesnetek... www.nlcaf... (2011.10.28. 22:28) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Lehetne szerkesztenetek egy jegyzetet egy esettel? Megjelent egy jegyzet , e hetekben , melyben le... (2011.10.28. 22:14) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Frencsek s mellette , telebegyes nemzetek ferdeszemes kezekkel megtermelt gelddel lesznek megmentv... (2011.10.28. 22:09) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • Utolsó 20

Best Parts

Nincs megjeleníthető elem

Welsz hercege eveteket lefejeztetne

Welsz feje, nem green dzsentlemen eveteket fenyegetett meg. Ezen evet nem fekete, se nem ennek ellentettje, fele-fele. Herceg bejelentette: „nem szenvedhetem ezeket, mert elkergetnek veres eveteket s felesznek egyenes, leveles egyedeket. Ez lehet nemzetem veszte, ezt nem engedhetem! Le veletek! Vesszetek!” (Meglep, mert hercegek eleve vereseket nem szeretnek, ezeknek eszmerendszere nem kedvez nemeseknek.)

Ezen ember egy nevezetes gyengenemnek gyermeke, mely GB nemzetfejese - ennek feje egy kerek keret helye. E keret jelez, mert jel ez: lengesd meg fejed s feneked, mert ez egy felkent gyengenem! „Felettes Szellem legyen vele!” (ez kezdete eng. nemzetes versnek!)

Ex neje, D. Spencer egyszer egy este kerekes szerkezettel ezerrel repesztett,  mert bele lett kergetve egy eszement sebes menetbe, s felkenekedett egy helyre. Lelke felment mennyekbe. Ezrek keseregtek ezen heteket s egy sejtelem terjedt el: secret agentek, esetleg embere rettenetes tette ez!
1+1 gyermeke nem rendes hercegek, mert rendszeresen belekeverednek kellemetlen esetekbe, leszerepelnek s ezzel lesz tele celeb-pressek fedele.

Kertemben eveteket etetgetek, szeretgetek. Szerencse, eszement nemesek nem jelennek meg errefele fegyveres sereggel, nem kell elrejtenem egy evetet sem. Eszes cselt vetettem be: szereztem egy herceget – nem fekete gebe vezette erre – mely szeret evetet, meg persze engem! Hehehehe...

2009.06.10. 22:10 "ennen levemben"

12 feleselt

A bejegyzés trackback címe:

https://eszperente.blog.hu/api/trackback/id/tr901177746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desszert · http://eszperente.blog.hu 2009.06.11. 08:24:03

mely esetben welsz herceg megjelenne kertedben evetek ellen, enherceged megvereked vele! ;)

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2009.06.11. 08:48:22

@desszert: Persze! Secpec el lenne veszejtve s exneje 1. herceg-gyermeke lenne felkent gyengenem helyettese. Ez lexben lerendezett rend.

gyz 2009.06.11. 11:26:34

egyszer leledztem GB-ben, egy rettenetesen nevezetes egyetemes helyen. Ennek leend egy green negyede (rengeteget kerekeztem erre egyetemre menet), melyben veres evetet egyet sem leltem. Bezzeg nem fekete, nem ellentettje, fele-fele egyedek ezer meg ezer henteregtek, keresgettek gesztenyeeledelt (melyet meg es ettek). Ezen egyedek szemre veresekkel teljesen egyeknek tetszettek, kedvesek, elevenek.

De velsz hercegnek engedelmeskedve, kettedszerre e helyre menve fegyverrel megyek, s leszedem e beste, veresellenes, e helyre nem jellegzetes evetseregeket.

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2009.06.11. 12:21:33

@gyz: Felteszem, nem green menedzseres s nem evet-felcseres szemeszterre tekerted kerekes szerkezetedet ezen egyetemen!

gyz 2009.06.11. 13:00:53

nem, nem :-)

ellenben meg kell jegyeznem, egyetlen green menedzsernek sem kedves eme evet-szerzet, mert helyre nem jellegzetes egyed, mely helyre jellegzetes egyedeket elkerget.

gyz 2009.06.11. 13:30:04

s persze nevettettem: nem jelentek fegyveres veszedelmet sem evetre, sem emberre, ejszen fegyverem sem leend, s nem kedvelem e veres nedves rettenetet

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2009.06.11. 13:39:23

@gyz: Sejtettem, kedves eszperente ember lehetsz s fegyverrel nem fenekedsz!
Eveteknek meg esetleg lesz egy Felettes Szellem teremtette ellenfele s veresek meg eng. nemzet megmenekednek.

cukroskata · http://cukroskata.blogspot.com 2009.06.12. 14:41:00

Te szerencse gyermeke, lehet neked nem fekete gebe vezette herceged. E becses szerzetet kerestem, de meg nem lelhettem :-( Te megszerezted, ne ereszd el :-)

enes 2009.06.14. 22:01:10

Szeretettel kedveskedek nektek e felelettel. Egyszer elmentem eme helyre egy meg egy hetekre, s meglepve lesett szemem egy szerzetet mely nem evet. E szerzet lehet ketrecben telken, s lehet terepen fegyveres ember ebe sebesen kergetve. Fejszerkezete kedves, mert szerve mellyel enne retket s leveleket erre lett berendezve.Gyerekek kedvence.
Eme szerzet nem evet e helyett eszperente nyelven megnevezhetetlen.
Lehetne nyel de „e” jel nem helyes benne. Csere kellene s helyes lenne.

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2009.06.15. 14:08:22

@enes: egy "nyel" mely kerek leveles kecske-eledelt nyel?

desszert · http://eszperente.blog.hu 2009.06.15. 14:09:44

s szerve, melybe zene megy be, nem csepp, de hegyesen meredez felfele?

enes 2009.06.15. 20:09:54

ennen levemben, desszert: Kedvemre tettetek e felelettel. Helyes mederbe terelve e megnevezhetetlen szerzetet.
Emelem szerkezetemet fejemen mellyel nedveket s meleget terelek el.
Respekt nektek!
süti beállítások módosítása