Eszperente: jellegzetes csevej-jelleg, melyet egy ember fedezett fel, melynek rengeteg jegyzete megnevettet, s neve ez: keze felett egy szervet feddve lenget.

Jelenleg ezek feleseltek:

  • Emese Dávid: Eszperente nyelvet kedvelem,de keveslem.Leveleket ezzel fejezem be:szeretettel Emese meg kedves gy... (2015.07.22. 01:01) Gyermekedet eszetlen neveken ne nevezd!
  • NevemNemElek: (Nehezen ment el e jegyzetem, mert szerkezetem rendetlen, de megtettem.) E helyet kevesebb egy het... (2013.03.05. 20:04) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: @boholino: persze nem tettem be rendesen , mely helyen lehet e jegyzetet meglesnetek... www.nlcaf... (2011.10.28. 22:28) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Lehetne szerkesztenetek egy jegyzetet egy esettel? Megjelent egy jegyzet , e hetekben , melyben le... (2011.10.28. 22:14) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Frencsek s mellette , telebegyes nemzetek ferdeszemes kezekkel megtermelt gelddel lesznek megmentv... (2011.10.28. 22:09) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • Utolsó 20

Best Parts

Nincs megjeleníthető elem

Kertem decemberben

Nem egy esztendeje, kedvesem kereste terepen lett egy kertem. Ez egy hely hegye, legek lege.

Szeptemberben egy meglett csemete teteje, mely egekbe mered, tele lett beteg levelekkel. Elrettentve felmekegtem: gesztenye, le ne gyere nekem! Nem lesz lent leveled, mely megett elrejtezhetsz! Gereblye fejedbe mered, esetleg gyerekzsebben leszel eltemetve, s nedveket elvesztve senyvedhetsz. De nem lettem respektelve, ezer leesett gesztenye fedte be gyepemet. Persze erre meg rengeteg gyerek sereglett kertembe.


Decemberben kedves veresbekecses egyedek telepednek meg erre, melyeket rendszeresen etetek. Ezek fejjel lefele mennek meredek helyeken, nem esnek le, mert ezen egyedek feneke egybe lett szerkesztve egy termetes veres ecsettel, melyet Felettes Szellem keze jegyez.  

Egyeseknek meg, melyek egekben repkednek, rendszeresen veszek eledeleket, s ezek kedvvel szemezgetnek. Melegben bezzeg szerelmesen enyelegve zengedeznek, felvernek engem reggel, nem szendereghetek.

E hetekben nem fekete jeges nedvek estek le, kertemet teljesen befedve. Ezt szeretem. De elmerengek: e jeges lepel melengethet szervet, mely mellemben ver? Ez lehet?



 

2008.12.01. 21:37 "ennen levemben"

14 feleselt

A bejegyzés trackback címe:

https://eszperente.blog.hu/api/trackback/id/tr94798720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desszert · http://eszperente.blog.hu 2008.12.01. 22:51:30

ezen evet rettenesen helyes!:)
kedvesed egy remek ember, mert e kertet megszerezte neked, szerencse gyermeke leendsz ezen emberrel! felfedem neked, erre epedezem..
persze nem emberedre, mely sebesen szeletel, ellenben egy terjedelmes fletre kerttel. lehetne benne egy terem, melyben testemet edzem, meg egy szegletes verem, melyben levekben lebegek. eveteket leshetek, epret termelhetek, s szedret szedhetek. nem lenne ellenemre :)
eh, kelj fel desszert, ne

neménvagyok 2008.12.02. 10:41:29

Neked nem lehet keserved ezen bekecses egyeddel, mert szerfelett helyes, s terhet nem jelent.

Nekem egy nem fekete, rettenetes egyed repdes reggelente gyepemre, melynek kedvenc eledele nekem egy-egy ezresbe leend. Ezen eledelek nedves helyen szeretnek.

Eme helyen meglesheted e rettenetes egyedet, mely nekem terhet jelent, de szeretve lesem kertemben... :o))

images.netbag.hu/20080613/1213365777555.jpg

images.netbag.hu/20080613/1213365325071.jpg

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2008.12.02. 11:40:27

Ejjj! Ezen kecses egyedeket rendszeresen becserkeszgetem ezen helyen: www.hnp.hu - kezemben egy szerkezettel, melynek eleje egy telehenger. De meredten lesnek, s rettegve elreppennek, mert embereket nem szeretnek.

Ezen nedves eledelek nemde brekegnek?

neménvagyok 2008.12.02. 12:11:47

Nem brekegnek. Veresek, s lebegnek nedvben. Ezeket beszerezve ezreseket pengetek, nem egyet.

Ez meg lenyel rengeteget egyszerre.

Elkergetem, de kereng egyet, s megen lereppen.

S nem egyszer ketten jelennek meg!!!

Nem egy ember megjegyezte: ennek ellenszere fegyver lenne, de ezt meg nem teszem. Nem lenne lelkem.


hu.wikipedia.org/wiki/Nagy_k%C3%B3csag

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2008.12.02. 12:59:53

Fegyverrel?????
Ez esetben rendelettel felfegyverzett emberek fenekedbe ereszthetnek egy kerekded rettenetet, esetleg elvezetnek kezedre tett szerkezettel, mert ezen egyedeket tenyeredre helyezve kell szeretned. Ex Lex.

neménvagyok 2008.12.02. 13:04:37

Erre megfeleltem fennebb. :o))

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2008.12.02. 13:06:38

Helyes, lestem: ezt teszed. Felettes Szellemnek kedvence leendsz!

neménvagyok 2008.12.02. 13:13:00

Egy esztendeje levelet sendeltem emez embereknek, helpeljene!: knp.nemzetipark.gov.hu/ , de tettek fejemre, nem feleltek nekem. Megjegyzem, ez felkeltette gerjedelmemet! Tehetetlen helyzetben lettem. :o((


Eme kecses rettenetes eszeget, ebem meg mellette hentereg!!

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2008.12.02. 13:32:13

Ezen szervezetek rendszeresen termelnek szemes eledeleket egyedeknek, melyek egekben repkednek. Ezt e helyen rendelhetsz: www.mme.hu
De veresekkel, melyek nedvekben lebegnek, lehet nem rendelkeznek, mert ezek nem szemesek, egyre meg egyre megerjednek.

neménvagyok 2008.12.02. 13:40:46

Legyen csere! Nekem kellene bekecses ecsetfenekes evetke melyet nejem lelkesen etetgetne, s helyette ezen emeletesen kecses nemfekete rettenet mehet veled! :o))

neménvagyok 2008.12.19. 17:10:51

Eme jegyzethely teljesen meggebedett? Feleslegesen lesegetem egyre.

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2008.12.20. 10:57:59

Ez kedves. Megyek, meglesem jegyzetesek merre mekegnek. Eseteleg megbetegedtek?
süti beállítások módosítása