Eszperente: jellegzetes csevej-jelleg, melyet egy ember fedezett fel, melynek rengeteg jegyzete megnevettet, s neve ez: keze felett egy szervet feddve lenget.

Jelenleg ezek feleseltek:

  • Emese Dávid: Eszperente nyelvet kedvelem,de keveslem.Leveleket ezzel fejezem be:szeretettel Emese meg kedves gy... (2015.07.22. 01:01) Gyermekedet eszetlen neveken ne nevezd!
  • NevemNemElek: (Nehezen ment el e jegyzetem, mert szerkezetem rendetlen, de megtettem.) E helyet kevesebb egy het... (2013.03.05. 20:04) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: @boholino: persze nem tettem be rendesen , mely helyen lehet e jegyzetet meglesnetek... www.nlcaf... (2011.10.28. 22:28) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Lehetne szerkesztenetek egy jegyzetet egy esettel? Megjelent egy jegyzet , e hetekben , melyben le... (2011.10.28. 22:14) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Frencsek s mellette , telebegyes nemzetek ferdeszemes kezekkel megtermelt gelddel lesznek megmentv... (2011.10.28. 22:09) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • Utolsó 20

Best Parts

Nincs megjeleníthető elem

Egyetemes stex pech

Megesett e rettenet, stexnek ezennel befellegzett. Stexemet persze nem egy esztendeje elhelyeztem stexes helyen. De jelenleg helyesen teszem-e? Esetleg felvegyem, s zsebemben legyen velem? Ehelyett elrejtsem fekhelyemben? Egyesek befektetnek, egyeseket meg enkeze vezet mennyekbe Felettes Szellemhez.

Mely cselekedet lenne leghelyesebb, erre feleljetek eszes emberek!

 

2008.11.14. 13:03 desszert

7 feleselt

A bejegyzés trackback címe:

https://eszperente.blog.hu/api/trackback/id/tr31768757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neménvagyok 2008.11.14. 13:18:05

Tegyed yenbe, ember! De necces esetben elvesztheted. Erre receptet nem lelsz. Fejed eleje kereken, meredek? Nem? Ez esetben nem lehetsz bennfentes. :)

Emberek erdete persze nem jellemezhet egyedet, de lehet ebben szellem!

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 13:20:52

Hej ember, desszertet le-erecfelekezetesezted?

neménvagyok 2008.11.14. 13:26:13

Nem tettem ezt! Ellenben ez sem lenne szemtelen cselekedet mert ezen felekezetben sem selejt emberek teremnek. Persze nem kell szeretned engem ezen elvemmel. :))

mesterember 2008.11.14. 16:04:21

Stexedet kredencbe, zsebbe, fekhelybe ne rejtsd - ez leghelytelenebb! Ne rettegj, keszefed (keszef = stex erec-nyelven) rendben meglesz helyen,mely erre rendeltetett. Lehet,nem nyersz rengeteget,de el nem veszted.

Genevre 2008.11.15. 13:19:17

Kedves desszert,
fergetegesen esztelen eszperente nyelvezeted nekem rettenetesen megtetszett, sejtem, ezen perccel kezdve egyebet nem teszek, embereknek tereket nem tervezgetek, texteket nem szerkesztgetek, gyermekeket nem nevelgetek, nem teregetek, egyetlen cselekedetem: eszperente levelezgetek.
Szeretettel:
Ember, melynek neve Pesten eredeztetett

desszert · http://eszperente.blog.hu 2008.11.15. 14:16:29

kedves felem Genevre, szervem, mely keblemben remeg, jegyzetedre szerfelett megmelegedett!
gyere erre rendszeresen :)
süti beállítások módosítása