Eszperente: jellegzetes csevej-jelleg, melyet egy ember fedezett fel, melynek rengeteg jegyzete megnevettet, s neve ez: keze felett egy szervet feddve lenget.

Jelenleg ezek feleseltek:

  • Emese Dávid: Eszperente nyelvet kedvelem,de keveslem.Leveleket ezzel fejezem be:szeretettel Emese meg kedves gy... (2015.07.22. 01:01) Gyermekedet eszetlen neveken ne nevezd!
  • NevemNemElek: (Nehezen ment el e jegyzetem, mert szerkezetem rendetlen, de megtettem.) E helyet kevesebb egy het... (2013.03.05. 20:04) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: @boholino: persze nem tettem be rendesen , mely helyen lehet e jegyzetet meglesnetek... www.nlcaf... (2011.10.28. 22:28) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Lehetne szerkesztenetek egy jegyzetet egy esettel? Megjelent egy jegyzet , e hetekben , melyben le... (2011.10.28. 22:14) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Frencsek s mellette , telebegyes nemzetek ferdeszemes kezekkel megtermelt gelddel lesznek megmentv... (2011.10.28. 22:09) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • Utolsó 20

Best Parts

Nincs megjeleníthető elem

Selejtes egerek hegyeket ellenek

Egy sereg ember, melyek eszesnek lettek megnevezve, elment egy terembe, s veszekszenek egyre. Veres felettese megjegyezte: nem egyetlen ember cseszte el e helyzetet, s felcserek merengjenek el ezen csendesen. Ezen persze nevetnem kell, mert Ferenc rendszeresen kertel.

Veres megjegyezte: fekete-stexesek keveset tejelnek. Egy rettenetesen stexes egyed ellenben felfedezte, e selejtes helyzetben secpecc seggreeshetnek.

Emberek, melyek rendszeresen ellenkeznek, egyetlenegyben megegyeznek: Veres, s felettese menjenek el e percben, de rettenetesen messze. Ez esetben e selejtes helyzet el lenne feledve, s e legnemesebb nemzet felemelkedhetne.

2008.11.13. 15:16 MekkElek

34 feleselt

A bejegyzés trackback címe:

https://eszperente.blog.hu/api/trackback/id/tr13767204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desszert · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 08:27:52

este teleszerkezetben lestem ezeket. legstexesebb ember keservesen megrettentett, mert ezt jelezte: egy perc s beeshet fene. nem sejtem, mely lenne helyesebb: stexemet fektessem stexhelyen, esetleg elvegyem, s velem legyen zsebemben?

Reisz Manfréd 2008.11.14. 09:09:31

Engedd meg megjegyeznem: egyenesen remek eme webhely. Nem kertelek, rengeteget nevetek. Legyen neked rengeteg kedved eszement jegyzeteket webre vetned :)

W Joe 2008.11.14. 09:22:40

Ferenc nem felejt el benneteket! Tejelnetek kell :)

desszert · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 09:30:33

tejeljen ferenc. szerzett ehez eleget ;)

Taktikai Reset 2008.11.14. 09:34:03

E jellemtelen emberek segget meresztenek, de ezzel rengeteg stexet keresnek. Lehet, helyes lenne nekem ezekhez settenkednem, s ezeket fegyverrel beleznem.

desszert · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 09:37:57

Reset, fegyverrel fenekedned nem lehet helyes, ezt felejtsd el sebesen!

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 09:42:55

De, de, fegyvered eszperente nyelv legyed: csendben besettenkedsz, s egy percben teleeszperentezed ezeket. Erre meglepetten megrettennek, s eszetlen elmenekednek. Te meg stexet, melyet bent felejtettek felveszed, elteszed, s nevetve elszelelsz vele.

Taktikai Reset 2008.11.14. 09:46:35

ehh.... de ezek seggfejek!

egyszer elegem lesz, s megyek messze, eszes, lelkes emberekhez.

Taktikai Reset 2008.11.14. 09:48:02

MekkElek: ezen nevettem egyet :)

nuart · http://nudeart.blog.hu/ 2008.11.14. 09:56:17

szellemes jegyzet

de jertek, nekem tele helyem szexesen kellemes begyekkel, sejtelmes testekkel, lenge kedvesekkel

desszert · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 10:15:15

R.M. thenx neked!

begywebhelyes, meglestem, gyengenem szem sem retten el, e testek szerfelett kellemesek!

CernaGeza 2008.11.14. 10:42:45

Ferenc, Ferenc.. Eme helyzetben megeszem egy teljes rekesz tejet, de nem felejthetem el tettedet. Tejeljek neked? Nem tejelek! Ehelyett lefejellek, mert elmerengtem e-helyen, s te elhessentetted kellemes kedvemet.
Ejnye-bejnye..

neménvagyok 2008.11.14. 10:47:13

Ez szerfelett szellemes jegyzethely.

Teljesen lehetetlen helyzet lehetett fel nem fedeznem eme webhelyet. Ezzel ellenben hetente rendszeresen jelen leszek.

Ferenc szelleme lengje be e helyet s egyben emez, vele ellenes nemzetes emberek legyenek kedvesek nektek, nekem nem lesznek.

Eh, nem megy ez nekem, ezzennel megyek. Kedden leszek, rendesek legyetek!

desszert · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 10:50:57

g.i. szervemnek, mely keblemben remeg, egy sem kedves, sem ferenc, sem f-ellenes. nekem egyremegy, mert ezeknek jelleme nem egyenes, eszeveszett seggfejek!

neménvagyok 2008.11.14. 11:08:42

Desszert benned ezennel eszes emberre tettem szert.

De e helyzetben kedvet nem lelek.

Emberek! Fene essen ebbe! Rendes hely ez nem lesz, ezen remegek. :o(

Kazimír 2008.11.14. 11:33:03

Nem Ferenc-e neve egy (nem nemes) embernek, mely tehetne e nem kellemes helyzet ellen? Esetleg esze nem felel meg erre?
"Emberek, melyek rendszeresen ellenkeznek", megjegyeznek, felelnek, helyzetelemeznek, de egyebet nem tehetnek(!).

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 11:41:23

E selejtes helyzet ellen egy fekete fejes sem tehet rengeteget, mely egy legfejlettebb nemzetnek feje. E Ferenc jelenleg nem tehet egyebet, eszesnek tettetett egyedekkel fellegeket kerget.

neménvagyok 2008.11.14. 11:43:08

"Emberek, melyek rendszeresen ellenkeznek", megjegyeznek, felelnek, helyzetelemeznek, de egyebet nem tehetnek(!). "

Ne nevettess, kedves ember! Ezek nem cselekedtek fent nevezett tetteket.

"Ferenc nem rendes ember" ez zengedez tettek, s feleletek helyett, egyfeszt, s tettek ellen perlekednek, ehhez "zembereket" szervezve!

S legellenebb ember el sem megy tervezni, mert helyes cselekedek helyett rendszeresen ellenez.

Ez egyetlen eleme! Egye meg a fene!

neménvagyok 2008.11.14. 11:47:50

Eszemet vesztettem, s helytelen jelet tettem. :o(

neménvagyok 2008.11.14. 11:49:49

Ezen hely embere vegye le! Jelen helyzetben ennen nem tehetem! Nem szerkeszthetem jegyzetem.

desszert · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 11:50:22

K, ferencnek kellene megmentsen Erd-et, melyen stexnek ezennel teljes pechje lett??
nevetnem kell, szted ferenc lenne Felettes Szellem?

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 11:54:15

"g.i." Egyetlen helytelen jeledet, mely nem "e", nem kell levennem, mert e helyen ez nem kelt ellenszenvet :)

neménvagyok 2008.11.14. 12:00:34

Lelkem szenvedett mert e remek helyet megfektettem, ezzel ellenkez jellemem. :o(

Respekt neked, de megteheted hogy leveszed.

neménvagyok 2008.11.14. 12:03:57

Megen vetkeztem. :o(( Kellett ez nekem?

desszert · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 12:04:59

ne keseregj, e helyen lehet, de nem kell eszp nyelven jegyezned :)

neménvagyok 2008.11.14. 12:10:24

Szerepelnem kell rendszeresen, mert ezen e-jeles csevej nem gyere be nekem! De lesz!

Hely embere! Ezennel jelzem neked: fennen fent szerepel egy jel, melyet te cseszted eleve !

Csevely nem lehet, mert helyesen szerepeltetve ez kell bele: csevej.

Csere kellene! :o))

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 12:15:34

szerkesztenem nem lehet, tedd fel helyesen, s ez esetben leveszem helytelen jegyzeted

neménvagyok 2008.11.14. 12:17:08

Ezt jeleztem:

Eszperente jegyzetek
Eszperente: jellegzetes csevely-jelleg, melyet egy ember fedezett fel, melynek rengeteg jegyzete megnevettet, s neve ez: keze felett egy szervet feddve lenget.

MekkElek · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 12:20:42

Eszem nehezen pereg, de felfedeztem: rendben, megszerkesztem :)

neménvagyok 2008.11.14. 12:31:42

Nem telt el egy perc, s te megtetted! Ezt nevezem! :o))

WYW 2008.11.14. 12:41:53

Remek eme hely! :-)

mesterember 2008.11.15. 04:01:46

Kedves nyeregben termett erec-felekezetesek! Ne Ferencezzetek... Gyertek Erecbe, e helyen sem Ferenc,sem Ferenc-ellenesek. Erecbe nyeregben termett emberek kellenek! Jelenleg, e cseppet-sem-remek helyzetben cseperegnek,cseperegnek - de cseppet sem elegen! Jelenleg nyeregbe termettek e helyen nem keverednek s nem csevegnek, mert rengetegen hetvenesek,s ezeknek sem kedve,sem ereje. Egy nyeregben termett ember (Erecben ezer esztendeje) megjelentet egy nyereg-nyelven szerkesztett jegyzetet rendszeresen, melyet rengeteg helyen megvehetek, de nem veszem meg,mert rettenetesen gyenge! Emellett rendszeresen delejeznek nyergelt-nyelven, de ez sem remek, s negyven perc se! Ebben egyetlen gyenge nem nyekeg-mekeg s szervem, melyen e bemegy,szenved. Kellemetlen helyzet. Negyvenesek s gyermekebbek! Gyertek, szervezkedjetek, s tegyetek rendet, mert ez nem helyzet! Kelletek Erecnek!
süti beállítások módosítása