Eszperente: jellegzetes csevej-jelleg, melyet egy ember fedezett fel, melynek rengeteg jegyzete megnevettet, s neve ez: keze felett egy szervet feddve lenget.

Jelenleg ezek feleseltek:

  • Emese Dávid: Eszperente nyelvet kedvelem,de keveslem.Leveleket ezzel fejezem be:szeretettel Emese meg kedves gy... (2015.07.22. 01:01) Gyermekedet eszetlen neveken ne nevezd!
  • NevemNemElek: (Nehezen ment el e jegyzetem, mert szerkezetem rendetlen, de megtettem.) E helyet kevesebb egy het... (2013.03.05. 20:04) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: @boholino: persze nem tettem be rendesen , mely helyen lehet e jegyzetet meglesnetek... www.nlcaf... (2011.10.28. 22:28) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Lehetne szerkesztenetek egy jegyzetet egy esettel? Megjelent egy jegyzet , e hetekben , melyben le... (2011.10.28. 22:14) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Frencsek s mellette , telebegyes nemzetek ferdeszemes kezekkel megtermelt gelddel lesznek megmentv... (2011.10.28. 22:09) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • Utolsó 20

Best Parts

Nincs megjeleníthető elem

Zenefeszt egy nedvvel elrekesztett helyen

Remek zenefesztet rendeznek rendszeresen egy nedvvel elrekesztett helyen.
E hely nem Verne-jegyzetek jellegzetes terepe, melyeken tengerbe esett emberek elfeledve tengetnek esztendejeket, de persze megmenekednek. Ez Pesttel szemben keletkezett – nem rettegett szeles tengerekben – s rendesen szerelmesek meg gyerekesek csellengnek erre. De ezen hetekben fejvesztve keresnek csendesebb helyet, mert zenebandek pengetnek s zengedeznek, lent meg hetvenezren hevesen kezeket lengetnek. Egyeseket felemelve, fejek felett tenyereken fektetve tesznek-vesznek, de ezt rendemberek nem szenvedhetnek.

Rengeteg nemzet gyermeke jelenhet meg e helyen, denszelnek, fekszenek, sert vedelnek, egy remek hetet ellesznek. Egyes szervezetek lepellel fedett termet vernek fel, ebben csevegnek zenefesztes sereglettel, tesztekkel, szervezett jelenetekkel kedveskednek ezeknek. Remek eledelt ne keress e helyen, ellenben pengethetsz ezreseket nem keveset, mely esetben eszel. Nedven, mely e helyet keretezve megy lefele Csepelnek meg szerbeknek, egy szerkezetet tettek keresztbe, ezen mehetsz be, s nem leszel nedves. De testedet ne vesd e nedvbe, mert veszedelmes helyzetben meggebedhetsz! Jegyedet ne feledd el, hegeszd kezedre, s meglesz!

Ez meg Presser keze:

2009.08.12. 07:42 "ennen levemben"

19 feleselt

A bejegyzés trackback címe:

https://eszperente.blog.hu/api/trackback/id/tr201304411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyar-magyar szótár 2009.08.12. 09:22:58

Nem eszel -ez degeszt vegyelegyeket melyekkel eszed elvesztheted , ezzel kevesebbet kell ezekre eltenned! Esztelen emelkedetten nem kell szenvedned eledeltelen s egyben rengeteg egyeddel egybekeveredhetsz. Nem elevenen, de emelkedetten, ez szellemeredeted embertelen eredete egyetlen remeke.

Én ellenben rebbellként ékelem mekk-megyerem, nem szenvedhetem éktelenségét e nyelvnek, vegyesen, ézve, e Lépteke egyenetlentelen lényege részben elemelkedhet. Fény, mely szép eszme vet értelmet éktelen eszmékbe!

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.08.12. 09:23:32

Eme keddre szervezett "zene emberek ellen, melyek nem szeretnek egyeseket" egy fertelem lehetett... Szerencse, nem mentek el rengetegen.

Ellenben nem kedden este elmentem. Szerfelett remek zene rengette meg e teret, rengeteg sert vedeltem lelkesen s fergeteges kedvem lett. "E helyre teremtek fegyveres szekerek" - zengte hetvenezer ember.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.08.12. 09:33:29

Nem nedvvel rekesztett ez: szenny, melyet ember ereszt. E feszt lehetne kellemesebb, de ehhez kell keresnem nem eleget. Eme zene-egyvelegben megleled, melyet te szeretsz, de nem kell teljesen elveszned benne. Kedvelem.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.08.12. 09:49:23

Helyezkedj el mellettem, elmekegek neked egy esetet
Beled nem nedves, ezt meglestem, szerzek neked szeszt

Meglehet, gyenge nem lehetsz
De mely esetben penge megy testedbe
Neked nem kellemesebb ez
Szekeredben egy szerkezet repeszekre eshet
Persze, tested ereje fergeteges
De fejedbe egy fejsze megy
Esetleg fegyver eleje, melyet lesel
Ez esetben ezresek nem jelentenek neked kegyelmet.

Lehet neked rengeteged,
De mely esetben mennyekben nem szeretnek
Egy szerencse-szerkezet el lehet vetve
Te meg messze lent eltemetve

...befejeztem, mert ez lentebb, nehezebb, nem megy :(

Ott már hiába van ügyvéd
Aki a törvényektől megvéd
Itt senki se golyóálló és
Ha szakad a védőháló

Picsasereghajtó 2009.08.12. 10:04:02

@Grafter: "E" jeleket kellene vetned e helyen, te eszetlen ember!

metnet.hu/?m=forecast36

Meglestem ezen metneten, este fellegek lehetnek, s esetleg eshet. Ez nem lenne nekem kellemes mert mennem kellene zenefeszten sert vedelnem, ez nedvesen nem kellemes.

@Gery Greyhound >:
Kellemetlen helyzetet ez, kellemetlen helyzet ez, kellemetlen
Tekertem egyet, s gyenge lett, nejem meg eszetlen
S e tekert szerkezet nedves, zsebemben meg nem helyezkednek el ezresek
Kellemetlen helyzet, ez nem felel meg nekem!

desszert · http://eszperente.blog.hu 2009.08.12. 10:24:54

@Grafter: ez egy remek hely, melyen nem ser, ellenben hegy leve, melyet nyeldekelhetsz, s ehetsz kellemeset.

de helytelen jeleket nem szenvedhetem webhelyemen, ne feledd!

vikkk 2009.08.12. 10:28:12

ez remek! ehelyt kereveten remegve fetrengek!

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.08.12. 10:58:12

@desszert: Rendben, ez lelkemnek kellemes. Ez esetben egy teljes zene le lett fejemmel szerkesztve e nyelvre, kevéske "É" remélem, belefér :)

www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/6193/tankcsapda/azt-mondom-allj-zeneszoveg.html

Tankcsapda - Azt mondom: állj! / Fegyveres szekerek ellen szerkesztett verem - Ezt mekegem: fejezd be!
(e zene nekem fergeteges kedvencem :))

Mely percben mellettem helyezkedett el, sejtettem: nem lesz kegyelem
Elteltek percek, s este meztelen lett teste, s testem egy nedves helyen
Zene nyekergett egy messze helyen, de nekem szeme kellemesebben festett
Szerelem szele emelte fel lelkem, nem sejtettem, ez megeshet velem...

Mely percben mellettem helyezkedett el, persze sejtettem:
E fehérnép, mely esetben nem vedelne, velem nem kezdene
De ez mekegett nekem, erre ezt feleltem: szereztem neked szeszt
Sejtettem, ezt nem kellene, de megtettem
Megendengedtem, elmenjen

Ezt mekegem: fejezd be, fejezd be, ezt ne tedd egyszer se
Mely esetben ez kellene, nem leszek ellenedre, de e percre
fejezd be, fejezd be, ezt ne tedd egyszer se
Ez neked kellemes lehet, de engem szenvedtet

Sejtheted: ez engem egy zene-szerkezetre szerkesztett egyenesre emlékeztetett
Melyet pengetnek, de fegyelmezetten, el ne repedjen
Egy egyednek, melyet elejtett egy fegyveres, egy csepp eledel, mellyel éppen nem veszhet éhen
De ezt szerfelett keveslem

Ezt mekegem: fejezd be, fejezd be, ezt ne tedd egyszer se
Mely esetben ez kellene, nem leszek ellenedre, de e percre
fejezd be, fejezd be, ezt ne tedd egyszer se
Ez neked kellemes lehet, de engem szenvedtet
Ezt mekegem: fejezd be, fejezd be, ezt ne tedd egyszer se
Rendben, lehetek eb, de szervemen, melyet fenekem mellett lelsz, ne terpeszkedj
fejezd be, fejezd be, ezt ne tedd egyszer se
Ez neked kellemes lehet, de engem szenvedtet

fejezd be, fejezd be, fejezd be
Ezt mekegem: fejezd be, fejezd be
Ez engem szenvedtet!

desszert · http://eszperente.blog.hu 2009.08.12. 18:04:44

@Gery Greyhound >: benned egy eszpmester veszett el.
de meglelted ;)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.08.13. 08:53:49

@desszert: Ezt sejtettem! Mellesleg szerfelett megszerettem e remek webhelyet melyest megleltem, helye kedvencekben, RSS-t felvettem :)

desszert · http://eszperente.blog.hu 2009.08.13. 10:13:10

@Gery Greyhound >: rss-ben webhelyem, ez szerfelett kedvemre leend :)

lr 2009.08.13. 12:02:40

Eme webhely helyretesz! :)

Tsabi 2009.08.13. 16:11:12

@Gery Greyhound >: fegyveres szekerek ellen szerkesztett verem - ezen egyetlen szerkezet serleget szerezne neked eszperente versenyen, fejfedelemet megemelem. Versed remek lett, e zene ennen lelkemnek kedves, s elmerengek esetleg egyszer meglesem ezen embereket. de ehhez fel kellene kerekednem.. :)

zsoltix 2009.08.13. 16:54:45

E helyre rengeteg ezres kellene,nem megyek,csessze meg. Keresetemmel lehetetlen lenne,nem lesek celebeket,kegyetlen kesh lenne zsebemnek.

eznemisénvagyok 2009.08.24. 13:44:50

Remek hely lehet, mely jellemet fejleszt! Lesd meg eme jelenetet, esetlegesen e helyen lett netre mentve...

torsalqvist.freeblog.hu/files/szigetfeszt.jpg

"ennen levemben" · http://eszperente.blog.hu 2009.08.24. 13:54:53

@eznemisénvagyok: felmereng bennem, e jelenet neten terjedt szerte. De nem Pesten keletkezett, ezt zenefesztesek jelentettek.
süti beállítások módosítása