Eszperente: jellegzetes csevej-jelleg, melyet egy ember fedezett fel, melynek rengeteg jegyzete megnevettet, s neve ez: keze felett egy szervet feddve lenget.

Jelenleg ezek feleseltek:

  • Emese Dávid: Eszperente nyelvet kedvelem,de keveslem.Leveleket ezzel fejezem be:szeretettel Emese meg kedves gy... (2015.07.22. 01:01) Gyermekedet eszetlen neveken ne nevezd!
  • NevemNemElek: (Nehezen ment el e jegyzetem, mert szerkezetem rendetlen, de megtettem.) E helyet kevesebb egy het... (2013.03.05. 20:04) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: @boholino: persze nem tettem be rendesen , mely helyen lehet e jegyzetet meglesnetek... www.nlcaf... (2011.10.28. 22:28) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Lehetne szerkesztenetek egy jegyzetet egy esettel? Megjelent egy jegyzet , e hetekben , melyben le... (2011.10.28. 22:14) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • boholino: Frencsek s mellette , telebegyes nemzetek ferdeszemes kezekkel megtermelt gelddel lesznek megmentv... (2011.10.28. 22:09) Kelet ferdeszemes feje Pesten
  • Utolsó 20

Best Parts

Nincs megjeleníthető elem

Keset

E weekenden egy hegyen lehettem, mert e helyen rendeztek meg Kesetet. Keset hebrew nyelven ezt jelent: eget keresztbe szel egy fele kerekded, ebben leend veres, green, meg egyebek. Nem felette elmenve szerelmet lelheted meg.

De nem szerelmet kerestem, ellenben jewekkel keveredtem. Eszes emberekre meresztettem szemem, s szervem, melybe zene mehet be. Kedvesem vezetett egy remek csevelyt jew jelmezesekkel, egyet meg teleszerkezetesekkel.

Ezek mellett kerengtem eredejekben, ettem, s nevettem rengeteget. Este meg egy feszes meredek lepelre meredve, zene mellett neked kellett zengedezned. S persze denszeltem nem keveset.

2008.11.11. 22:08 desszert

7 feleselt

A bejegyzés trackback címe:

https://eszperente.blog.hu/api/trackback/id/tr59764296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neménvagyok 2008.11.14. 15:02:58

"Keset hebrew nyelven ezt jelent: eget keresztbe szel egy fele kerekded, ebben leend veres, green, meg egyebek. Nem felette elmenve szerelmet lelheted meg."

Nem gyenge nyelvszerkezet, de megfejtettem.

Merre kereng kend eme helyeken?

desszert · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 15:04:28

mely esetben lenne egy csepp eszed, megfejtheted, s nem szemtelenkedsz! ;)

neménvagyok 2008.11.14. 15:29:44

Nem szemtelenkedem, ezt te rettenetesen kevered. Nekem nem lelenc e felekezet e nemzettestben. Erre vezeted e csevejt?

desszert · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 15:38:54

nem vezettem erre. e nyelven ez nehezen megy. helyzet rendben leend, legyen kellemes weekended!

neménvagyok 2008.11.14. 15:42:55

Nehezen? Keservesen! Nekem. De belevetem szervezetem, s megtelepedem esetleg. :)

mesterember 2008.11.14. 15:52:06

Emberek! Legyen hetetek kellemesen befejezve! Szent jegyzeteket meg ne szegjetek (egy cseppet persze lehet - nem kell fekete jelmezes elmebetegeknek lennetek)! Percek,melyekben Veletek csevegtem, kellemesen teltek.

desszert · http://eszperente.blog.hu 2008.11.14. 15:54:17

felettes szellem legyen veled! :)
süti beállítások módosítása